Masaż dla narciarzy

Gabinet masażu Mokika w Czarnym Dunajcu, Podhale

Masaż dla aktywnych Masaż Mokika

Oferta sezonowa od stycznia do marca

Oferta mocno zimowa „Masaż dla Narciarzy” w wyjątkowej cenie 200 zł

Dlaczego?

Ponieważ w zimie nie ma nic bardziej przyjemniejszego od jeżdżenia na nartach, sankach czy snowboardzie! No właśnie po takim wysiłku niezbędna jest regeneracja i odpoczynek, a zanim zaczniemy przygodę na białym puchu, należy dobrze się przygotować i zaktywizować nasze ciało do wysiłku.

Dlatego dbając o waszą kondycję fizyczną przygotowaliśmy trzy pakiety masaży, dostosowanych mocno do waszych potrzeb.

I PAKIET AKTYWIZACJA

 zanim uderzysz na stok

  1. Masaż bańką chińską.
  2. Aplikacja balsamu rozgrzewającego, wspomagającego dotlenienie tkanek.
  3. Check lista z zestawem ćwiczeń rozciągających dla narciarzy.

Masaż bańką chińską ma na celu rozluźnienie, pobudzenie i aktywizację tkanek w naszym ciele. Masaż poprawia krążenie krwi, dzięki czemu tkanki są lepiej ukrwione, dotlenione, stają się bardziej elastyczne, zwiększa się ruchomość mięsni, stawów, więzadeł. Tak przygotowane ciało jest bardziej odporne na urazy i skręcenia. Jeszcze tylko kilka ćwiczeń z naszej check listy i jesteś gotowy do szusowania. 

Masaż dla aktywnych Masaż Mokika
Masaż dla aktywnych Masaż Mokika

II PAKIET REGENERACJA,

kiedy jazda na nartach weszła zbyt mocno

  1. Masaż sportowy/klasyczny.
  2. Aplikacja taśm stabilizujących, odciążających tkanki (kinesio tape).
  3. Check lista z zestawem ćwiczeń rozciągających dla narciarzy. 

Zaliczyłeś kilka wywrotek, upadków, twoje ciało potrzebuje pilnej regeneracji? Masaż sportowy będzie najlepszym rozwiązaniem. Przyśpiesza regenerację mięśni, ścięgien i więzadeł, zmniejsza napięcie mięśniowe oraz zwiększa zakres ruchu, minimalizując ryzyko kontuzji i zwiększając wydajność. Właśnie dlatego ten rodzaj masażu polecany jest przede wszystkim sportowcom oraz osobom amatorsko uprawiającym sport. 

III PAKIET RELAKSACJA

po udanym dniu na stoku należy ci się chwila odpoczynku

  1. Masaż relaksacyjny ciepłym olejkiem rozgrzewającym.
  2. Peeling stóp.
  3. Check lista z zestawem ćwiczeń rozciągających dla narciarzy.

Delikatny masaż mający na celu ukojenie, wyciszenie organizmu oraz wprowadzenie go w stan pełnego relaksu i harmonii. Redukuje napięcie mięśniowo – nerwowe, przyśpiesza przemianę materii. Uaktywnia przepływ krwi i limfy. Pozwala uzyskać uczucie pełnego odprężenia i zmniejszyć poziom stresu.

Jest to bardzo delikatny zabieg, prowadzony w spokojnej, wyciszającej atmosferze, która pozwala oderwać się od problemów dnia codziennego, pomaga się rozluźnić i odzyskać spokój wewnętrzny.

Masaż dla aktywnych Masaż Mokika

10 ZASAD BEZPIECZNEGO NARCIARZA

1. Twoje Bezpieczeństwo jest najważniejsze – Kask, jeszcze raz kask ważniejszy od rękawiczek.

Brak rękawiczek może co najwyżej spowodować zmarznięcie dłoni, a brak kasku może skończyć się utratą zdrowia lub nawet śmiercią.

2. Rozgrzewka to podstawa.

Na stok najlepiej wejść już przygotowanym z rozciągniętymi, elastycznymi mięśniami. Jazda na nartach wbrew pozorom angażuje nie tylko nogi, ale niemal wszystkie partie mięśni. Zaniedbanie którejś z nich może skutkować poważnym urazem.

3. Dobierz, stok, trasę, wyciąg do swoich możliwości i umiejętności.

Nie wstydź się iść na „oślą łączkę” kiedy dopiero zaczynasz przygodę z nartami czy deską. Każdy, nawet doskonały narciarz, kiedyś uczył się jeździć na nartach, zatem to nie jest żaden wstyd!

4. Piłeś? Nie jeźdź (szusuj). Nie piłeś? Uważaj!

Pamiętaj, że każda, nawet najmniejsza ilość alkoholu powoduje zaburzenia koordynacji i równowagi. Uważaj na osoby, które widziałeś wcześniej spożywające alkohol lub od których czuć woń alkoholu, bądź widzisz, że dziwnie się zachowują. Mogą stanowić zagrożenie dla Twojego bezpieczeństwa.

5. Pamiętaj ustąp pierwszeństwa narciarzom przed Tobą.

Znajdując się wyżej widzisz więcej, więc musisz uważać niejednokrotnie na wolniejszych użytkowników stoku.

6. Szybciej nie znaczy lepiej!

Wyprzedzanie podejmujesz na własne ryzyko. Jeśli narciarz posiadający mniejsze umiejętności nagle podczas wyprzedzania skręci na Ciebie– to Ty ponosisz winę za ewentualny wypadek!

7. Pilnuj stabilnego toru jazdy. Zjeżdżaj tak, aby inni mogli przewidzieć Twoje ruchy na stoku!

Patrz jak dany narciarz lub snowboardzista jedzie i czy zaraz nie skręci na ciebie.

8. Nie zatrzymuj się na środku trasy!

Jest to zachowanie skrajnie niebezpieczne, zwłaszcza w miejscach niewidocznych lub na zwężeniach. Zatrzymuj się tylko w razie konieczności i zawsze z boku trasy, Jeśli upadniesz, usuń się z toru jazdy jak najszybciej to możliwe.

9. Widzisz wypadek – nie panikuj. Nie bój się prosić o pomoc innych narciarzy lub ratowników medycznych.

Udzielaj pomocy osobom, które tego potrzebują, a gdy to konieczne dzwoń pod numery alarmowe.

10. Z gimbalem na stoku ….. tak ale najbezpieczniej na pustym stoku.

W trakcie zjeżdżania skup się na trasie i jego innych użytkownikach aniżeli na dobrych ujęciach z kamery.

Pamiętaj Baw się dobrze i bezpiecznie,
a po udanym szusowanie zapraszamy do Gabinetu MOKIKA na regeneracyjny i relaksacyjny masaż.

Nie ma nic bardziej przyjemniejszego w zimie niż jeżdżenie na nartach i snowboardzie! Delektuj się tym czasem, który możesz spędzić na stoku. A po aktywnym czasie na stoku zregeneruj mięsnie podczas dobranego specjalnie dla ciebie masażu w gabinecie MOKIKA

Ogólne wskazania do wykonania masażu

Ogólne przeciwwskazania do masażu